How do I open the Warehouse Invoice Option for Bluestem Brands?

  • 1
  • Question
  • Updated 5 years ago
  • Answered
Archived and Closed

This conversation is no longer open for comments or replies and is no longer visible to community members. The community moderator provided the following reason for archiving: Old

Hi, I'm trying to invoice from a PO#391899 but the warehouse invoice options is not available when I hit next step. I've followed the steps at the top of the page and that account does have Read/Write permission for Warehouse invoice. Could you please help?

Thank you.

Note: This topic was created from a reply on the Why is my ASN option unavailable from Next Steps? topic.
Photo of Daisy

Daisy

  • 100 Points 100 badge 2x thumb

Posted 5 years ago

  • 1
Photo of Paul

Paul, Alum

  • 5,714 Points 5k badge 2x thumb
Good Morning Daisy!

Thanks for posting in our Support Center!  I was able to look into this for you and I have moved this to a new question as this is a slightly different issue with your PO.  The way the Bluestem Brands forms are built out in our system, an ASN must be created and either saved or sent before the warehouse invoice option will become available.  Once an ASN is created or saved, you should be able to come back to the purchase order, click next steps, and the warehouse invoice option should no longer be crossed off.  Please let me know if you have any other questions or if there is anything I can clarify above.  Have a great day!
Photo of Daisy

Daisy

  • 100 Points 100 badge 2x thumb
Hi Paul,

An ASN had been previously created and sent couple days ago for this PO and the warehouse invoice was still shown crossed out yesterday that's why it puzzles me. But, strangely, the invoice option is now appear available and I was able to send the invoice this morning. Thank you very much for your help!

Daisy
Photo of Paul

Paul, Alum

  • 5,714 Points 5k badge 2x thumb
Hi Daisy,

Glad to hear that is working for you now! If you come across this issue again please feel free to contact us so we can take a further look with you. Have a great day!
Photo of Daisy

Daisy

  • 100 Points 100 badge 2x thumb
Hi Paul,

We are experiencing the same problem again which the ASN has been sent but the Warehouse invoice option is still greyed out and crossed. Bluestem PO# 391901 with ASN sent on 10/28/13 and up until today we are still not able to send the invoice. Could you please help look into this and advise?

Thank you,
Daisy
Photo of Paul

Paul, Alum

  • 5,714 Points 5k badge 2x thumb
Hi Daisy,

I was able to take a look at that purchase order and see that it is showing in our system like the document (invoice) has been completed, even though I can see that you have not sent one yet.  Another analyst came across this issue a few days ago again as well and we've escalated to have it fixed.  In the meantime, while we wait for the fix, I can open up the invoice options for you manually.  I've opened it up for this order.  Please let me know if you have any additional orders you need opened.  I will keep this thread up to date as a resolution is worked on.

This conversation is no longer open for comments or replies.